W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty na realizację zadania publicznego

OGŁOSZENIE

o złożeniu oferty w trybie art. 19 a ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie i o możliwości zgłaszania uwag do oferty na realizację zadania publicznego


Burmistrz Ząbkowic Śląskich informuje, że Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce, Oddział Ząbkowice Śląskie, ul. Dolnośląska 1, 57-200 Ząbkowice Śląskie działając na podstawie pełnomocnictwa nr 87/2018 udzielonego przez Zarząd Główny Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce z siedzibą ul. Noakowskiego nr 4, 00-666 Warszawa złożyło ofertę realizacji zadania publicznego pn: Utrzymanie, leczenie, zabiegi i sterylizacyjne psów i kotów będących objętych opieką TOZ Ząbkowice  Śląskie.

Na podstawie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U.  z 2018 r.  poz. 450 ) Burmistrz Ząbkowic Śląskich uznając celowość realizacji zdanie publiczne zamierza zlecić wyżej wymienionej organizacji powyższe zadania publiczne z pominięciem procedury konkursowej.

Oferta złożona przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce, Oddział Ząbkowice Śląskie, spełnia warunki określone w art. 19 a ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy.

Informuję, że w myśl art. 19 a ust. 4 w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.

Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego  w Ząbkowicach Śląskich, drogą elektroniczną na adres e-mailowy urzad@zabkowiceslaskie.pl oraz listownie na adres – Urząd Miejski ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie.


Ofertę zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego  w Ząbkowicach Śląskich (zakładka: Urząd Miejski/Organizacje Pozarządowe/Małe zlecenia), na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego oraz na stronie internetowej www.zabkowiceslaskie.pl

 

Po upływie  określonego terminu oraz po rozpatrzeniu zgłoszonych uwag, Burmistrz Ząbkowic Śląskich zawrze z wyżej wymienioną organizacją umowę o wsparcie realizacji zadania publicznego.

Załączniki

Powiadom znajomego