W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 29 grudnia 2018 roku

XML

Treść

II Sesja Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich VIII kadencji, odbędzie się dnia 29 listopada 2018 roku o godzinie 9.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.


Porządek posiedzenia:

1.         Otwarcie posiedzenia.

2.         Stwierdzenie kworum.

3.         Przyjęcie porządku obrad.

4.         Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta i gminy na 2018 rok.

5.         Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Ząbkowice Śląskie na rok 2019. 

6.         Powołanie składów osobowych Stałych Komisji Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich.

7.         Interpelacje i zapytania Radnych.

8.         Sprawy różne.

9.         Zakończenie obrad.

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane