Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek Obrad na dzień 31 stycznia 2018 roku

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Porządek LXI Sesji Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich VII kadencji, która odbędzie się dnia 31 stycznia 2018 roku o godzinie 9.00  w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.

 Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie kworum.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów z dnia: 30.10.2017 r.; 16.11.2017 r.; 29.11.2017 r.; 20.12.2017 r.; 29.12.2017 r.
  4. Informacja z pracy Przewodniczącego Rady Miejskiej od ostatniej sesji.
  5. Informacja z pracy Burmistrza Ząbkowic Śląskich od ostatniej sesji.   
  6. Informacja z funkcjonowania Ząbkowickiego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej- efekty działania, potrzeby i założenia.
  7. Podjęcie uchwał:

a)   w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta i gminy na 2018 rok;

b)   zmieniająca uchwałę w sprawie powierzenia wykonywania zadań własnych
z zakresu gospodarki nieruchomościami Gminy Ząbkowice Śląskie Zakładowi Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Ząbkowicach Śląskich;

c)    zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu przyznawania dodatków oraz innych składników wynagradzania dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach lub placówkach prowadzonych przez Gminę Ząbkowice Śląskie;

d)  w sprawie opłat za świadczenia w przedszkolach publicznych prowadzonych przez Gminę Ząbkowice Śląskie;

e)   zmieniająca uchwałę w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania;

8. Interpelacje i zapytania Radnych.

9.  Sprawy różne.

10. Zakończenie obrad.



Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij