Burmistrz Ząbkowic Śląskich

ogłasza II  nabór Zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do realizacji zadania polegającego na wymianie bądź likwidacji starego źródła na nowe, ekologiczne źródło ciepła oraz wnioskowanie o udzielenie dotacji celowej ze środków budżetu gminy Ząbkowice Śląskie pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na dofinansowanie przedsięwzięć służących ochronie powietrza, realizowanego na zasadach określonych w Uchwale Nr XLVI/273/2017 Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich z dnia 31 maja 2017r., oraz Nr XLVII/276/2017 z dnia 12 czerwca 2017r.


Szczegóły i druki do pobrania znajdują się w załączeniu:treść ogłoszenia,Regulamin określający tryb i zasady udzielania dotacji, druk zgłoszenia, druki oświadczeń, oświadczenie o likwidacji starego źródła ciepła

Uwaga w załączeniu zawiadomienie o zmianie terminu składania zgłoszeń- do 15.12.2017



Załączniki:

Regulamin określający tryb i zasady udzielania dotacji
druk zgłoszenia
druk oświadczenia
oświadczenie o demontażu starego źródła ciepła
Wniosek o rozliczenie i wypłatę dotacji
Treść ogłoszenia
Zawiadomienie o zmianie terminu skłądania zgłoszeń