W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

FZ.271.17.2017.MS

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa, montaż, uruchomienie i przeszkolenie techniczne użytkowników sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego Programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych "Aktywna tablica" zgodnie ze specyfikacją
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy FZ.271.17.2017.MS
Zamawiający Gmina Ząbkowice Śląskie
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia poniżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski, ul. 1 Maja 15 57-200 Ząbkowice Śląskie, Biuro Obsługi Interesanta

Załączniki

Powiadom znajomego