W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Uchwała nr XXV/166/2020

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie powołania składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich.
zmieniająca uchwałę nr II/6/2018,
na podstawie art. 18b ust.1 i ust.2 i art. 21 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz § 17 ust. 1 pkt. 2 i § 105a Statutu Gminy Ząbkowic Śląskich nadanego uchwała nr IV/22/2003 Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich z dnia 23 maja 2003 r.
status uchwały obowiązująca

Załączniki

Powiadom znajomego