Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie

 

tel. +48 74 816 53 00   fax +48 74 815 54 45

 

e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki Urzędu Miejskiego: 

AE:PL-98575-85766-RJFAD-31

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110

Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

II Nabór zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do realizacji zadania- wymiana bądź likwidacja starego źródła ciepła

Burmistrz Ząbkowic Śląskich

ogłasza II  nabór Zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do realizacji zadania polegającego na wymianie bądź likwidacji starego źródła na nowe, ekologiczne źródło ciepła oraz wnioskowanie o udzielenie dotacji celowej ze środków budżetu gminy Ząbkowice Śląskie pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na dofinansowanie przedsięwzięć służących ochronie powietrza, realizowanego na zasadach określonych w Uchwale Nr XLVI/273/2017 Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich z dnia 31 maja 2017r., oraz Nr XLVII/276/2017 z dnia 12 czerwca 2017r.


Szczegóły i druki do pobrania znajdują się w załączeniu:treść ogłoszenia,Regulamin określający tryb i zasady udzielania dotacji, druk zgłoszenia, druki oświadczeń, oświadczenie o likwidacji starego źródła ciepła

Uwaga w załączeniu zawiadomienie o zmianie terminu składania zgłoszeń- do 15.12.2017

Załączniki

Powiadom znajomego