OGŁOSZENIE O MOŻLIWOŚCI ZGŁASZANIA UWAG DO OFERTY NA REALIZACJĘ ZADANIA PUBLICZNEGO

 

Ogłoszenie o możliwości zgłoszenia uwag do oferty w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2006 r. poz. 1817) na realizację zadania publicznego.

W dniu 29 sierpnia 2017 r. do Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich wpłynęła oferta złożona przez Fundację Dobrych Działań z siedzibą ul.Kłodzka 13a, 57-200 Ząbkowice Śląskie na realizację zadania publicznego pn. "Wyjazd edukacyjny dla przedstawicieli organizacji pozarządowych Gminy Ząbkowice Śląskie na VII Ogólnopolskie Forum Inicjatyw Pozarządowych

Wobec powyższego zamieszcza się ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej (zakładka: Urząd Miejski/ Organizacje Pozarządowe/ Małe zlecenia), na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego oraz na stronie internetowej www.zabkowiceslaskie.pl

 

Informujemy że zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817) w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.

Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego na biurze obsługi interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy magdalena.jagielnicka@zabkowiceslaskie.pl oraz listownie na adres - Urząd Miejski ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie w terminie do dnia 07.09.2017 r.

 



Załączniki:

Treść Ogłoszenia
Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego-oferta Fundacji Dobrych Działań