Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z dnia 26.05.2022 r.
5.Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych
w okresie międzysesyjnym. 
6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7. Przedstawienie Raportu o Stanie Gminy - debata.
8.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Ząbkowic Śląskich wotum zaufania. (projekt nr 1)
9. Informacja z wykonania budżetu Miasta i Gminy Ząbkowic Śląskich
za 2021 rok. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie za 2021 rok. (projekt nr 2)
11.Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Ząbkowic Śląskich. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej.
12.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia bądź nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Ząbkowic Śląskich
za rok 2021. (projekt nr 3)
13. Interpelacje i zapytania radnych.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zakończenie obrad.

 



Załączniki:

Zawiadomienie o LXIII Sesji Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich w dniu 30.06.2022 roku