Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie

 

tel. +48 74 816 53 00   fax +48 74 815 54 45

 

e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki Urzędu Miejskiego: 

AE:PL-98575-85766-RJFAD-31

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110

Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

GN.271.3.25.2025.DN

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wymiana obecnej stolarki okiennej i drzwiowej na PCV w lokalach gminnych w Ząbkowicach Śląskich 1. przy ul.: Armii Krajowej 23/1 – drzwi wejściowe – 1 sztuka, 2. przy ul. Konopnickiej 13/3 – drzwi wejściowe – 1 sztuka, 3. przy Armii Krajowej 44/2 – okna – 3 sztuki, 4. przy ul. Armii Krajowej 42/1 – drzwi wejściowe – 1 sztuka i okna – 2 szt
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy GN.271.3.25.2025.DN
Zamawiający Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia poniżej 130 000 PLN netto
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śląskie,email: rafal.kozak@zabkowiceslaskie.pl

Załączniki

Powiadom znajomego