W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

II nabór wniosków o udzielenie z budżetu Miasta i Gminy Ząbkowice SL. dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie

Zawiadomienie o zmianie terminu składania wniosków znajduje się w załączniku

Burmistrz Ząbkowic Śląskich na podstawie Uchwały Nr V/26/08 Rady Miejskiej w Ząbkowicach Sląskich z dnia 25 kwietnia 2008 r. ogłasza II nabór wniosków o udzielenie z budżetu Miasta i Gminy Ząbkowice Sląskie w 2015 roku dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze Gminy Ząbkowice SL.

 

Kwota przeznaczona na dotacje to: 100 000 zł

Termin składania wniosków: 15 maja 2015 r.

 

Załączniki

Powiadom znajomego