W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 19 grudnia 2019 roku

XXII Sesja Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich VIII kadencji, odbędzie się dnia 19 grudnia 2019 roku o godzinie 9:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15. 

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Przyjęcie protokołu z dnia 28.11.2019 roku.

5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ząbkowice Śląskie na lata 2020-2040. (załącznik nr 1)

6. Rozpatrzenie projektu uchwały: Uchwała Budżetowa na 2020 rok. (załącznik nr 2)

-    opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej.

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta i gminy na 2019 rok.

8. Zapytania i interpelacje Radnych.

9. Sprawy różne.

10. Zakończenie obrad.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane