W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 14 stycznia 2020 roku

XXIV Sesja Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich VIII kadencji, odbędzie się dnia 14 stycznia 2020 roku o godzinie 08:15 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich ul. 1 Maja 15.

Porządek posiedzenia:

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i ustalenia stawki opłaty. (projekt nr 1)

5. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającego uchwałę w sprawie określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych. (projekt nr 2)

6. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającego uchwałę w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi  oraz określenia warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej. (projekt nr 3)

7. Zakończenie obrad.

Powiadom znajomego