W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 25 marca 2021 roku

Wersja strony w formacie XML

XLII Sesję Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich VIII kadencji odbędzie się dnia 25 marca 2021 roku o godzinie 8:15 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, przy ul. 1 Maja 15.  

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z dnia: 25.02.2021 r.
5. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym. 
6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7. Sprawozdanie z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej za rok 2020.
8. Sprawozdanie z działalności Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji „Delfin” za rok 2020.
9. Sprawozdanie z działalności Towarzystwa Budownictwa Społecznego za rok 2020.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta i gminy na 2021 rok. (projekt nr 1)
11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie w roku 2021. (projekt nr 2)
12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie pozbawienia Księdza Kardynała Henryka Gulbinowicza tytułu „Honorowy Obywatel Ząbkowic Śląskich”.  (projekt nr 3)
13. Interpelacje i zapytania radnych.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zakończenie obrad.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane