W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porzadek obrad na dzień 30 czerwca 2022 roku

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Przedstawienie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z dnia 26.05.2022 r.
5.Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych
w okresie międzysesyjnym. 
6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
7. Przedstawienie Raportu o Stanie Gminy - debata.
8.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Ząbkowic Śląskich wotum zaufania. (projekt nr 1)
9. Informacja z wykonania budżetu Miasta i Gminy Ząbkowic Śląskich
za 2021 rok. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie za 2021 rok. (projekt nr 2)
11.Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Ząbkowic Śląskich.
Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej.
12.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia bądź nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Ząbkowic Śląskich
za rok 2021. (projekt nr 3)
13. Interpelacje i zapytania radnych.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zakończenie obrad.

 

Załączniki

Powiadom znajomego