W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 29 września 2022 roku

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4.Przyjęcie protokołu z dnia 23.06.2022 r., 30.06.2022 r., 11.07.2022 r., 28.07.2022 r.,16.08.2022 r., 30.08.2022 r.

5.Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6. Informacje z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2022 roku.  

8.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr LXIV/359/2018 Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich z dnia 28 marca 2018 r. w sprawie określenia szczegółowych zasad udzielenia i rozmiaru zniżek w tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze w szkole i przedszkolu oraz w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycieli zatrudnionych na określonych stanowiskach.(projekt nr 1)

9.Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich. (projekt nr 2)

10. Interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski i informacje. 

12. Zakończenie obrad.

Załączniki

Powiadom znajomego