W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 28 listopada 2022 roku

Porządek obrad:


1.  Otwarcie sesji.

2.   Stwierdzenie prawomocności obrad.

3.   Przedstawienie porządku obrad.

4.   Przyjęcie protokołu z dnia 19.10.2022 roku, 27.10.2022 roku, 07.11.2022 roku.

5.   Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6.   Informacje z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7.   Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych. (projekt nr 1)

8.   Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie pozostawienia bez rozpatrzenia petycji dotyczącej zmiany lokalizacji przystanków autobusowych zlokalizowanych na ulicy Kamienieckiej w Ząbkowicach Śląskich. (projekt nr 2)

9.   Interpelacje i zapytania radnych.

10.  Wolne wnioski i informacje. 

11.  Zakończenie obrad.

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego