W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 31 stycznia 2023 roku

Porządek obrad:

1.  Otwarcie sesji.

2.  Stwierdzenie prawomocności obrad.

3.  Przedstawienie porządku obrad.

4.  Przyjęcie protokołu z dnia 09.12.2022 r., 16.12.2022 r., 30.12.2022 r. oraz 05.01.2023 r.

5.  Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

6.  Informacje z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7.  Sprawozdanie z prac Stałych Komisji Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich za rok 2022.

8.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Ząbkowice Śląskie. (projekt nr 1)

9.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do korzystania z pomocy społecznej w formie posiłku, świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności, świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych  oraz określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku oraz świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób i rodzin objętych wieloletnim programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019-2023.(projekt nr 2)

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Ząbkowice Śląskie. (projekt nr 3)

11. Interpelacje i zapytania radnych.

12. Wolne wnioski i informacje. 

13. Zakończenie obrad. 

Załączniki

Powiadom znajomego