W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 28 września 2023 roku

Porządek obrad:

1.  Otwarcie sesji.

2.   Stwierdzenie prawomocności obrad.

3.   Przedstawienie porządku obrad.

4.   Przyjęcie protokołu z dnia 22.06.2023 r., 29.06.2023 r., 03.08.2023 r., 31.08.2023 r.

5.  Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.  

6.  Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7.   Przygotowania Placówek Oświatowych do roku szkolnego 2023/2024.

8.   Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego 
w Ząbkowicach Śląskich na okres kadencji w latach 2024-2027. (projekt nr 1)

9.   Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę Nr LXI/341/2018 Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie opłat za świadczenia w przedszkolach publicznych prowadzonych przez Gminę Ząbkowice Śląskie. (projekt nr 2)

10.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia opłaty targowej i zasad jej poboru. (projekt nr 3)

11.  Interpelacje i zapytania radnych.

12.  Wolne wnioski i informacje.

13.  Zakończenie obrad.

Załączniki

Powiadom znajomego