W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 19 grudnia 2023 roku

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Przyjęcie protokołu z dnia 23.11.2023 r. i 30.11.2023 r.

5. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.  

6.Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Ząbkowice Śląskie na lata 2024-2042 (projekt nr 1)

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Uchwały Budżetowej Gminy Ząbkowice Śląskie na 2024 rok (projekt nr 2). Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej.

9.  Interpelacje i zapytania radnych.

10. Wolne wnioski i informacje.

11. Zakończenie obrad.

Załączniki

Powiadom znajomego