W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 29 grudnia 2023 roku

Porządek obrad:

1.  Otwarcie sesji.

2.   Stwierdzenie prawomocności obrad.

3.  Przedstawienie porządku obrad.

4.  Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.  

5.  Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

6.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich na 2024 rok (projekt nr 1)

7.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich na 2024 rok  (projekt nr 2).

8.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Stałych Komisji Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich na 2024 rok (projekt nr 3).

9.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich na 2024 rok (projekt nr 4).

10. Interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski i informacje.

12. Zakończenie obrad.

Załączniki

Powiadom znajomego