Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie

 

tel. +48 74 816 53 00   fax +48 74 815 54 45

 

e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki Urzędu Miejskiego: 

AE:PL-98575-85766-RJFAD-31

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110

Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 16 lutego 2024 roku

Porządek obrad:

1.    Otwarcie sesji.

2.    Stwierdzenie prawomocności obrad.

3.    Przedstawienie porządku obrad.

4.    Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta i gminy na 2024 rok. (projekt nr 1)

5.    Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Ząbkowickiego. (projekt nr 2)
6.    Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia projektu zmiany uchwały w sprawie regulaminu dostarczenia wody i odprowadzenia ścieków obowiązującego na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie. (projekt nr 3)

7.    Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich i nadania jej Statutu. (projekt nr 4)

8.    Zakończenie obrad.

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego