W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 4 czerwca 2024 roku

Porządek obrad:

1.       Otwarcie sesji.

2.       Stwierdzenie prawomocności obrad.

3.       Przedstawienie porządku obrad.

4.       Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na czas nieoznaczony.(projekt nr 1)

5.      Rozpatrzenie projektu uchwały uchylająca uchwałę w sprawie powierzenia Zakładowi Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ząbkowicach Śląskich wykonywania zadania własnego Gminy Ząbkowice Śląskie, dotyczącego likwidacji wysypisk.(projekt nr 2).

6.      Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, ustalenia wysokości stawek opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania, wprowadzenia opłat abonamentowych i zerowej stawki opłaty dla niektórych użytkowników drogi, sposobu pobierania tych opłat i określenia wysokości opłaty dodatkowej.(projekt nr 3)

7.      Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zarządzenia wyborów do organów wykonawczych jednostek pomocniczych na terenie miasta i gminy Ząbkowice Śląskie.(projekt nr 4)

8.      Zakończenie obrad.

Załączniki

Powiadom znajomego