W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 20 czerwca 2024 roku

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Przyjęcie protokołów z dnia 06.05.2024 r., 10.05.2024 r. oraz 04.06.2024 r. 

5.Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.  

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Przedstawienie Raportu o Stanie Gminy - debata.

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Ząbkowic Śląskich wotum zaufania. (projekt nr 1)

9. Informacja z wykonania budżetu Miasta i Gminy Ząbkowic Śląskich za 2023 rok. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej. 

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz 
ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie za 2023 rok. (projekt nr 2)

11. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Ząbkowic Śląskich. Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej.

12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia bądź nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Ząbkowic Śląskich za rok 2023. (projekt nr 3)

13. Interpelacje i zapytania radnych.

14. Wolne wnioski i informacje.

15. Zakończenie obrad.

Powiadom znajomego