W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 23 sierpnia 2024 roku

Porządek obrad:

1.   Otwarcie sesji.

2.   Stwierdzenie prawomocności obrad.

3.   Przedstawienie porządku obrad.

4.   Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały nr LXXIII/462/2022 Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Ząbkowice Śląskie. (projekt nr 1)

5.   Rozpatrzenie projektu uchwały sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe świadczone środkami publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Gminę Ząbkowice Śląskie oraz sposobu ustalenia wysokości opłaty dodatkowej i manipulacyjnej (projekt nr 2)

6.   Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania statutu Żłobkowi Publicznemu w Ząbkowicach Śląskich. (projekt nr 3)

7.   Zakończenie obrad.

 

Sesja Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich odbędzie się dnia 23 sierpnia 2024 roku o godzinie 8:15 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, przy ul. 1 Maja 15. 

Powiadom znajomego