W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 30 stycznia 2025 roku

Porządek obrad:


1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Przyjęcie protokołów z dnia 17 grudnia 2024 r. i z dnia 30 grudnia 2024 r.

5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.  

6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.

7. Sprawozdania z pracy Stałych Komisji Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich za 2024 rok.

8. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego w Ząbkowicach Śląskich- działalność Straży Miejskiej.

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania stypendiów dla osób zajmujących się twórczością artystyczną, upowszechnieniem kultury oraz opieką nad zabytkami (projekt nr 1)

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie „ Ząbkowickiej Karty Mieszkańca” (projekt nr 2)

11. Interpelacje i zapytania radnych.

12. Wolne wnioski i informacje.

13. Zakończenie obrad.

 

Sesja Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich odbędzie się dnia 30 stycznia 2025 roku o godzinie 8:15 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, przy ul. 1 Maja 15. 

Załączniki

Powiadom znajomego