W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Porządek obrad na dzień 30 grudnia 2024 roku

Porządek obrad:

1.        Otwarcie sesji.

2.        Stwierdzenie prawomocności obrad.

3.        Przedstawienie porządku obrad.  

4.        Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta i gminy w 2024 roku (projekt nr 1)

5.        Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich na 2025 rok (projekt nr 2)

6.        Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich na 2025 rok (projekt nr 3) 

7.        Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy Stałych Komisji Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich na 2025 rok (projekt nr 4)

8.        Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planu pracy Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich na 2025 rok (projekt nr 5)

9.        Interpelacje i zapytania radnych.

10.   Wolne wnioski i informacje.  

11.   Zakończenie obrad.

 

Sesja Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich odbędzie się dnia 30 grudnia 2024 roku o godzinie 8:15 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, przy ul. 1 Maja 15. 

Załączniki

Powiadom znajomego