W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Uchwała nr XXI/132/2019

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie
zmieniona przez XXXVII/240/2020
na podstawie art. 40 ust. 1, art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz art. 4 ust. 1 i ust. 2, ust. 2a pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
status uchwały obowiązująca
Uwagi https://edzienniki.duw.pl/ActDetails.aspx?year=2019&poz=6967
Uchwała opublikowana w
Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego z dnia poz. 6967

Załączniki

Powiadom znajomego