W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Sesje Rady Miejskiej

XML

Porządek obrad na dzień 31 maja 2023 roku

Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Stwierdzenie prawomocności obrad. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z dnia 27.04.2023 r., 12.05.2023 r. oraz 16.05.2023 r.  5.Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.   6. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym. 7....

Porządek obrad na dzień 16 maja 2023 roku

Porządek obrad: 1.  Otwarcie sesji. 2.  Stwierdzenie prawomocności obrad. 3.  Przedstawienie porządku obrad. 4.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta i gminy na 2023 rok. (projekt nr 1) 5.  Zakończenie obrad. 

Porządek obrad na dzień 12 maja 2023 roku

Porządek obrad: 1.  Otwarcie sesji. 2.  Stwierdzenie prawomocności obrad. 3.  Przedstawienie porządku obrad. 4.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Ząbkowice Śląskie na lata 2023-2042. (projekt nr 1) 5.  Zakończenie obrad. 

Porządek obrad na dzień 27 kwietnia 2023 roku

Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Stwierdzenie prawomocności obrad. 3. Przedstawienie porządku obrad. 4. Przyjęcie protokołu z dnia 31.01.2023 r., 10.02.2023 r., 16.03.2023 r. oraz 24.03.2023 r. 5.  Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym. 6.  Informacje z działalności Burmistrza w okresie...

Porządek obrad na dzień 24 marca 2023 roku

Porządek obrad: 1.  Otwarcie sesji. 2.   Stwierdzenie prawomocności obrad. 3.   Przedstawienie porządku obrad. 4.   Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej za rok 2022. 5.   Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta i gminy na 2023 rok.( projekt nr 1 ) 6.   Zakończenie obrad.