W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Zarządzenia

XML
zarządzenie nr : 211/2023
zarządzenie nr 211/2023
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego o awans na stopień nauczyciela mianowanego
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 210/2023
zarządzenie nr 210/2023
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego o awans na stopień nauczyciela mianowanego
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 209/2023
zarządzenie nr 209/2023
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego o awans na stopień nauczyciela mianowanego
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 208/2023
zarządzenie nr 208/2023
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego o awans na stopień nauczyciela mianowanego
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 207/2023
zarządzenie nr 207/2023
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie powołania komisji egzaminacyjnej dla nauczyciela kontraktowego ubiegającego o awans na stopień nauczyciela mianowanego
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 206/2023
zarządzenie nr 206/2023
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie wprowadzenia i stosowania wewnętrznej procedury w zakresie przeciwdziałania niewywiązywaniu się z obowiązku przekazywania informacji o schematach podatkowych
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 205/2023
zarządzenie nr 205/2023
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie udzielenia upoważnienia Pani Sylwii Sobala Kierownikowi Wydziału Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego do aktualizowania danych w Centralnym Rejestrze Wyborców i sporządzania spisów wyborców do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego oraz do Wyborów samorządowych.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 204/2023
zarządzenie nr 204/2023
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie udzielenia upoważnienia Pani Paulinie Iwan inspektorowi ds. obywatelskich i rejestracji stanu cywilnego, do aktualizowania danych w Centralnym Rejestrze Wyborców i sporządzania spisów wyborców do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego oraz do Wyborów samorządowych.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 203/2023
zarządzenie nr 203/2023
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie udzielenia upoważnienia Pani Jolancie Laprus inspektorowi ds. obywatelskich i rejestracji stanu cywilnego, do aktualizowania danych w Centralnym Rejestrze Wyborców i sporządzania spisów wyborców do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, do Parlamentu Europejskiego oraz do Wyborów samorządowych.
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 202/2023
zarządzenie nr 202/2023
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie udzielenia upoważnienia Panu Norbertowi Krupa, pracownikowi Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich do odbioru dokumentów USC tj. blankietów do wydania odpisów aktów stanu cywilnego-1000 sztuk z Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego, delegatura w Wałbrzychu
Status obowiązujące