W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Zarządzenia

XML
zarządzenie nr : 9/2024
zarządzenie nr 9/2024
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie ustalenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2024/2025 do przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ząbkowice Ślaskie
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 8/2024
zarządzenie nr 8/2024
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie ustalenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2024/2025 do klas pierwszych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ząbkowice Ślaskie
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 7/2024
zarządzenie nr 7/2024
wydane przez
z dnia
w sprawie udzielenia upoważnienia Pani Paulinie Iwan - inspektorowi ds. obywatelskich i rejestracji stanu cywilnego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Urzędzie Stanu Cywilnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Ślaskich, do wykonywania indywidualnych zadań z zakresu administracji publicznej
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 6/2024
zarządzenie nr 6/2024
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie udzielenia upoważnienia Pani Jolancie Laprus - inspektorowi ds. obywatelskich i rejestracji stanu cywilnego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Urzędzie Stanu Cywilnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Ślaskich, do wykonywania indywidualnych zadań z zakresu administracji publicznej
zarządzenie nr : 5/2024
zarządzenie nr 5/2024
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie udzielenia upoważnienia pani Sylwii Sobala-Kierownikowi Wydziału Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Ślaskich, do wykonywania indywidualnych zadań z zakresu administracji publicznej
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 4/2024
zarządzenie nr 4/2024
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie udzielenia upoważnienia dostępu do bazy danych Systemu Informacji Oświatowej Marzenie Mróz pracownikowi Referatu Edukacji, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 3/2024
zarządzenie nr 3/2024
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie udzielenia upoważnienia dostępu do bazy danych Systemu Informacji Oświatowej Annie Marcinków kierownikowi Referatu Edukacji, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 2/2024
zarządzenie nr 2/2024
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie udzielenia upoważnienia dostępu do bazy danych Systemu Informacji Oświatowej Ewie Figzał kierownikowi Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 1/2024
zarządzenie nr 1/2024
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie ustalenia Regulaminu Konkursu o Doroczne Wyróżnienie Burmistrza Ząbkowic Śląskich "Ząbkowickie Krzywe Wieże"
Status obowiązujące
zarządzenie nr : 339/2023
zarządzenie nr 339/2023
wydane przez Burmistrza
z dnia
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta i gminy na 2023 rok
Status obowiązujące