Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie

 

tel. +48 74 816 53 00   fax +48 74 815 54 45

 

e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki Urzędu Miejskiego: 

AE:PL-98575-85766-RJFAD-31

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110

Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Informacja o wyłożeniu do wglądu spisu osób uprawnionych do udziału w referendum ogólnokrajowym.

Informacja o wyłożeniu do wglądu spisu osób uprawnionych do udziału w referendum ogólnokrajowym.

Stosownie do art. 36  § 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku Kodeks wyborczy
(Dz. U. z 2011 r. Nr 21 poz. 112 z późn. zm.) spis osób uprawnionych do udziału w referendum ogólnokrajowym zarządzonym na dzień  6 września 2015  roku  jest do wglądu  w Wydziale Spraw Obywatelskich i Urzędzie Stanu Cywilnego (pokój nr 1)  w godzinach pracy urzędu (poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach od 700 do 1500, wtorek w godzinach
od 800 do 1600).

 Wyborcy, na pisemny wniosek mogą sprawdzić, czy zostali ujęci w spisie osób uprawnionych do udziału w referendum.

Powiadom znajomego