Komunikat Burmistrza Ząbkowic Śląskich z dnia 28 grudnia 2017 roku w sprawie składania wniosków z propozycją zmiany przeznaczenia terenu objętego komunikatem
KOMUNIKAT
BURMISTRZA ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
z dnia 28.12.2017 r.
W związku z zamiarem przeprowadzenia oceny aktualności miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu geodezyjnego Tarnów – uchwała nr XXI/140/2015 Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich z dnia 18 grudnia 2015 r. (Dz. U. W. Doln. z dnia 07 stycznia 2016 r., poz. 83),
wszystkich zainteresowanych zapraszam do składania wniosków z propozycją zmiany przeznaczenia terenu objętego komunikatem.
Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja 15, 57-200 Ząbkowice Śl.
Wniosek powinien zawierać: imię i nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, oznaczenie nieruchomości której dotyczy zmiana, propozycję zmiany przeznaczenia.
Wzór wniosku możliwy jest do pobrania w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śl., Biurze Obsługi Interesanta (parter), ze strony bip: https://bip.zabkowiceslaskie.pl/ oraz strony Urzędu Miejskiego http://zabkowiceslaskie.pl/pl/ zakładka: miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego).
Termin składania wniosków: do 31 stycznia 2018 r.
Wzór wniosku do pobrania w załączeniu