W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

Komunikat Burmistrza Ząbkowic Śląskich z dnia 23 kwietnia 2021 roku

W związku z zamiarem przeprowadzenia oceny aktualności planu miejscowego części miasta Ząbkowice Śląskie –   uchwała nr LI/105/2013 Rady Miejskiej Ząbkowic Śląskich z dnia 31 grudnia 2013 r. (Dz. U. W. Doln. z dnia 29 stycznia 2014, poz. 404), wszystkich zainteresowanych zapraszam do składania wniosków z propozycją zmiany przeznaczenia terenu objętego komunikatem.

 Wnioski należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu  Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich, ul. 1 Maja  15,  57-200 Ząbkowice Śląskie 

Wniosek powinien zawierać: imię i nazwisko, nazwę i adres wnioskodawcy, oznaczenie nieruchomości której dotyczy zmiana,  propozycję zmiany przeznaczenia.

Wzór wniosku możliwy jest do pobrania w siedzibie Urzędu  Miejskiego w Ząbkowicach Śląskie, Biurze Obsługi Interesanta (parter), ze strony BIP:  http://bip.zabkowiceslaskie.pl/ oraz  strony Urzędu Miejskiego  http://zabkowiceslaskie.pl/pl/ zakładka: miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego).

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane