Analica stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Ząbkowice Śląskie za 2021 rok
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45
e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl
adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link do ePUAP
NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110
Identyfikator Gminy TERYT - 0224053
Regulamin określa obowiązki i wymagania w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości.
Rejestr wydanych zezwoleń w formacie pdf
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości – dalej: rejestr – prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania tych odpadów – w formie bazy danych (odrębnej lub stanowiącej część innej bazy danych z zakresu ochrony środowiska, w tym gospodarki...
Analiza znajduje się w załaczeniu
Program usuwania wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie wraz z inwentaryzacją miejsc występowania wyrobów budowlanych zawierających azbest- PROJEKT
Wzór deklaracji znajduje się do pobrania w załączniku w pliku pdf
Wzór deklaracji znajduje się do pobrania w załączniku w pliku pdf
Zgodnie ze zmianą ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, od 1 lipca 2013 roku, zmieniły się zasady gospodarowania odpadami komunalnymi w gminach.Nowy system zakłada, że gmina jest odpowiedzialna za odebranie i właściwe zagospodarowanie odpadów komunalnych. Nowym systemem objęte zostały nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy a...
Harmonogramy wywozu znajdują się w załączeniu
OPŁATY 1. Stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych została uchwalona przez Radę Miejską Ząbkowic Śląskich w drodze uchwały nr XXXVII/79/2012 z dnia 27 listopada 2012 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wysokości stawki tej opłaty oraz...