W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

ZP.271.1.228.2017.KKH

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz dokumentacji kosztorysowej i przetargowej dla zadania inwestycyjnego pn. " Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 382 na odcinku od km 40+650 do 42+ 260 w m. Kluczowa"
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy ZP.271.1.228.2017.KKH
Zamawiający Gmina Ząbkowice Śląskie
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia powyżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15 Biuro Obsługi Interesanta

Załączniki

Mapa pdf, 699 kB

Powiadom znajomego