W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

RP.271.21.2015.KK

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup nagród dla uczestników konkursów „Regionalna Potrawa Wielkanocna”, „Najpiękniejsze stoisko Jarmarku Wielkanocnego” oraz „Najpiękniejsza Palma Wielkanocna” w ramach projektu „Ząbkowicki Jarmark Wielkanocny- tradycje i obrzędy pogranicza polsko-czeskiego”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RP.271.21.2015.KK
Zamawiający Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Wartość zamówienia dowolna wartość
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15, Biuro Obsługi Interesanta
rozstrzygnięcie

Protokół z wyboru oferty stanowi załącznik.

Zakup nagród dla uczestników konkursów „Regionalna Potrawa Wielkanocna”, „Najpiękniejsze stoisko Jarmarku Wielkanocnego” oraz  „Najpiękniejsza Palma Wielkanocna” w ramach projektu „Ząbkowicki Jarmark Wielkanocny- tradycje i obrzędy pogranicza polsko-czeskiego”

Załączniki

Powiadom znajomego