W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

IGP.271.14.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta Ząbkowice Śląskie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IGP.271.14.2022
Zamawiający Gmina Ząbkowice Śląskie
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia poniżej 130 000 PLN netto
Termin składania ofert
Sposób składania ofert e-mail: monika.ambicka@zabkowiceslaskie.pl
rozstrzygnięcie

Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty znajduje się w załączeniu

Załączniki

projekt umowy pdf, 504 kB

Powiadom znajomego