Obwieszczenie Burmistrza Ząbkowic Śląskich Nr 21 z dnia 28 lipca 2021 roku o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn."Budowa gazociagu podwyższonego średniego ciśnienia..."
Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich
ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie
tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45
e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl
adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link do ePUAP
NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110
Identyfikator Gminy TERYT - 0224053
Organy administracji są obowiązane do udostępniania każdemu informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w ich posiadaniu lub które są dla nich przeznaczone zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Na podstawie powyższej ustawy wydawane są decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wymagane dla planowanych przedsięwzięć mogących zawsze znacząco lub potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko. Katalog przedsięwzięć mogących zawsze znacząco lub potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko określony został w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko. Postępowanie takie prowadzi się również do innych zadań, oddziaływujących na obszary Natura 2000