Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie

 

tel. +48 74 816 53 00   fax +48 74 815 54 45

 

e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki Urzędu Miejskiego: 

AE:PL-98575-85766-RJFAD-31

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110

Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

ZP.271.2.1.2016.BC

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Bieżące utrzymanie dróg publicznych polegające na likwidacji przełomów i remontach cząstkowych ulic i chodników w 2016 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy ZP.271.2.1.2016.BC
Zamawiający Gmina Ząbkowice Śląskie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia poniżej 209 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski Ząbkowice Śląskie,ul. 1 Maja 15, Biuro Obsługi Interesanta

Załączniki

SiWZ rtf, 490 kB

Powiadom znajomego