W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Ząbkowicach Śląskich

ul. 1 Maja 15
57-200 Ząbkowice Śląskie


tel. +48 74 816 53 00
fax +48 74 815 54 45


e-mail: urzad@zabkowiceslaskie.pl

adres skrzynki podawczej ePUAP:/gzab/skrytka
link  do ePUAP

NIP Gmina: 887-16-35-243,
NIP Urząd Miejski: 887-00-11-210
REGON Gmina: 890718461
REGON Urząd Miejski: 000526110


Identyfikator Gminy TERYT - 0224053

ZP.271.38.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz dokumentacji kosztorysowej i przetargowej dla nw. zadań inwestycyjnych: Zadanie nr 1 - „Przebudowa przepustu w ulicy Kamienieckiej w Ząbkowicach Śląskich” Zadanie nr 2 - „Przebudowa ulicy Partyzantów w Ząbkowicach Śląskich” Zadanie nr 3 - „Zwrócona droga dojazdowa do gruntów rolnych”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.271.38.2020
Zamawiający Gmina Ząbkowice Śląskie
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia powyżej 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski Ząbkowice Śląskie Ul.1 Maja 15, Biuro Obsługi Interesanta
rozstrzygnięcie

Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty znajduje się w załączeniu

Załączniki

SIWZ pdf, 2.11 MB

Powiadom znajomego